CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, May 15, 2009

~!@#$%^!!!!!!!! >>>>衰.......!!!!!!!!!

我的头发被火烧到不成人形了...
话说有一天....就是我阿嫲做七天的哪一天...拜拜的时候...
当我要去烧金纸的时候....不懂是哪一个笨蛋弄哪个金纸飞上来...
很大片一下还有火的...直接飞到我的胸口...连头发都烧到cao da...
颈项也起水泡....!@#$%^&*...生气咯,...有够衰....还是阿嫲要我剪头发了????
好吧...是时候换个发型了....
感觉鼻毛也是有烧到...
....嘻嘻....

5 comments:

karwai said...

haha....short hair la, if not botak also can.

lee xin said...

haha..dun want lah..
nw my hair become short jor...
sad...

HuiHui said...

ma de.
hahahaa

wat type of hair u cut?:

i wanna met u .long time dint hang out wif u at tanjung liao

hahaha.

HuiHui said...

下次出来我帮你看一下你鼻毛有问题吗

哈哈

lee xin said...

哈哈...鼻毛也要电爆炸吗...
给火烧到比较快...
是咯..想死你们...